REKLAMA
Znaleziono 7424 wyników
Dobre otwarcie roku na polskim rynku nieruchomości handlowych [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Dobre otwarcie roku na polskim rynku nieruchomości handlowych [RAPORT]
Jak wynika z najnowszego raportu przygotowanego przez międzynarodową firmę doradczą Cushman & Wakefield, sektor nieruchomości handlowych zanotował w Polsce wyjątkowo dobry początek roku. W pierwszym kwartale oddano do użytku ponad 100 000 mkw. powierzchni, a rynek czeka na szereg otwarć nowych obiektów handlowych o łącznej powierzchni 300 000 mkw.
Wrocław: Solpol nie będzie zabytkiem. Lata starań aktywistów bez efektuartykuł
Pokaż artykuł
Wrocław: Solpol nie będzie zabytkiem. Lata starań aktywistów bez efektu
– Solpol to symbol lat 90. we Wrocławiu – przekonuje TUMW zabiegający o wpisanie go do rejestru zaby...
Award Business Parkinwestycja
Pokaż inwestycję
Award Business Park
Wrocław, Krzyki, Zwycięska 45
całkowita powierzchnia
13849 m2
status budynku
gotowy
czynsz wywoławczy
14.10
[Polska] 2013 upłynie pod znakiem rosnącej aktywności deweloperów i dalszej dywersyfikacji rynku nieruchomości handlowychartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] 2013 upłynie pod znakiem rosnącej aktywności deweloperów i dalszej dywersyfikacji rynku nieruchomości handlowych
Wynika z raportu Jones Lang LaSalle „Rynek handlowy w Polsce – IV kw. 2012 r”. Eksperci Jones Lang...
inwestycja
Pokaż inwestycję
[Siedlce] Galeria S
Siedlce
[Łódź] Ruszyła budowa biurowca Ogrodowa 8 Office [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
[Łódź] Ruszyła budowa biurowca Ogrodowa 8 Office [WIZUALIZACJE]
Warimpex rozpoczyna w Łodzi budowę swojej kolejnej inwestycji Ogrodowa 8 Office, obok odrestaurowane...
[Polska] Rynek nieruchomości handlowych w Polsce – jakość, nowe formaty, wysoka dynamika wzrostuartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Rynek nieruchomości handlowych w Polsce – jakość, nowe formaty, wysoka dynamika wzrostu
Firma doradcza JLL podsumowała I półrocze 2018 na rynku nieruchomości handlowych w Polsce.
[Polska] Jak będzie wyglądać rynek handlowy w Polsce za 10 latartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Jak będzie wyglądać rynek handlowy w Polsce za 10 lat
Zmiany społeczno-ekonomiczne, a także postęp technologiczny nie pozostaną bez wpływu na rynek handlo...
[Warszawa] Strabag Real Estate buduje obiekt biurowo-handlowy w centrum Warszawyartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Strabag Real Estate buduje obiekt biurowo-handlowy w centrum Warszawy
Spółka STRABAG Real Estate GmbH (SRE), z siedzibą w Kolonii, rozpoczęła realizację projektu biurowo-...
Wrocław: Przy Stawach Leśnickich powstanie nowy budynek handlowy. Wśród innych dyskontówartykuł
Pokaż artykuł
Wrocław: Przy Stawach Leśnickich powstanie nowy budynek handlowy. Wśród innych dyskontów
W okolicy zbiegu ulic Średzkiej i Trzmielowickiej znajdują się już cztery markety: dwie Biedronki, A...
Rynek handlowy w Polsce: powrót do normalności, ale z nowymi trendamiartykuł
Pokaż artykuł
Rynek handlowy w Polsce: powrót do normalności, ale z nowymi trendami
Wzrost obrotów i liczby klientów pokazuje, że Polacy na stałe wrócili do centrów handlowych. Jednocześnie obserwujemy dalszy rozwój parków handlowych, centrów typu convenience oraz obiektów wielofunkcyjnych wpisujących się w koncepcję 15-minutowego miasta. Analizując trzeci kwartał, eksperci BNP Paribas Real Estate Poland zwracają także uwagę na spadek wskaźnika pustostanów w centrach handlowych oraz wzrost rozwiązań w handlu wykorzystujących sztuczną inteligencję.
Rynek handlowy: W Polsce w tym roku zadebiutowało 25 nowych marek artykuł
Pokaż artykuł
Rynek handlowy: W Polsce w tym roku zadebiutowało 25 nowych marek
Jak podaje międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield, marki modowe wynajmują najwięcej powierzchni sklepowej w porównaniu z sieciami handlowymi z innych branż – w pierwszej połowie 2023 roku podpisały umowy najmu, które odpowiadały za ponad 40% całkowitego wolumenu wynajętej powierzchni handlowej w Europie.
Polski rynek handlowy atrakcyjny dla firm z regionu Europy Środkowo-Wschodniejartykuł
Pokaż artykuł
Polski rynek handlowy atrakcyjny dla firm z regionu Europy Środkowo-Wschodniej
Centra handlowe w Polsce kuszą nie tylko globalne marki i znane brandy. Na nasz rynek coraz chętniej spoglądają także firmy z krajów bałtyckich oraz z Ukrainy. W II kw. roku eksperci Colliers wspierali debiuty litewskiej marki Candy POP, która otworzy pierwsze lokale w Złotych Tarasach oraz Westfield Mokotów w Warszawie, a także marki modowej Solmar, której produkty będzie można kupić w poznańskim centrum handlowym Posnania.
W Jeleniej Górze dobiega końca budowa nowej galerii handlowej. Wkrótce otwarcieartykuł
Pokaż artykuł
W Jeleniej Górze dobiega końca budowa nowej galerii handlowej. Wkrótce otwarcie
E.Leclerc nabył od Tesco obiekt handlowy zlokalizowany przy al. Jana Pawła II 17 w Jeleniej Górze. Obecnie budynek znajduje się w trakcie zewnętrznych i wewnętrznych prac rewitalizacyjnych, dzięki którym powstanie nowoczesna galeria handlowa typu convenience o powierzchni 24 500 mkw. ze zróżnicowaną ofertą sklepów i punktów usługowych.
[Wrocław] Pawilon Handlowy na ul. Wapiennejinwestycja
Pokaż inwestycję
[Wrocław] Pawilon Handlowy na ul. Wapiennej
Wrocław, Krzyki
inwestycja
Pokaż inwestycję
[Poznań] Park Sportowo-Rekreacyjny "Rataje - Park"
Poznań
Park Jordanainwestycja
Pokaż inwestycję
Park Jordana
Kraków, Park Jordana
Park Strzeleckiinwestycja
Pokaż inwestycję
Park Strzelecki
Kraków, Śródmieście, Park Strzelecki
[Polska] Nieprawda, że nie ma promocji – deweloperzy mają dla klientów nawet samochody terenoweartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Nieprawda, że nie ma promocji – deweloperzy mają dla klientów nawet samochody terenowe
Z informacji zebranych przez portal nieruchomości Dompress.pl wynika, że mimo rekordowych wyników sp...
W Polsce powstało 800 nowych obiektów handlowych w ciągu ostatnich 20 latartykuł
Pokaż artykuł
W Polsce powstało 800 nowych obiektów handlowych w ciągu ostatnich 20 lat
Od wejścia Polski do Unii Europejskiej na rynku detalicznym powstało ponad 800 obiektów handlowych, co odpowiadało za powiększenie całkowitych zasobów o blisko 13 mln mkw. Sektor handlowy w ciągu ostatnich 20 lat dynamicznie się rozwijał odpowiadając na bieżące potrzeby rynku. Wskazuje na to różnica w udziale poszczególnych formatów w całkowitej podaży, która jest wynikiem zmian zachowań zakupowych i postępu technologicznego.
REKLAMA